Õpikut on retsenseerinud Kalle Velsker, Malle Saks.
Kaheosaline õpik on ainekava kohane, lisatud on Rooma numbrite peatükk. Tekstülesannetes on kasutatud reaalsest elust pärit andmeid, mis õpetavad matemaatikat nägema ümbritsevas elus. Olulisel kohal on lõimumine teiste ainevaldkondadega, eelkõige loodusõpetusega. Mitmed ülesanded abistavad õpilasi loodusloo õpikus esinevate probleemide lahendamisel, antakse täiendavat teavet Eestimaa loodus- ja kultuuriobjektide kohta. Harjutusmaterjal suunab õpilast ratsionaalsete arvutusvõtete otsingule ja enesekontrollile. Õpikus on hulgaliselt ülesandeid matemaatikast enam huvituvatele õpilastele.
Õpiku ülesehitus võimaldab nii mõnegi uue reegli või tõeni jõuda iseseisva, paaris- või rühmatöö kaudu. Arvukad joonised ja skeemid suunavad õpilase mõttetööd. Fotod ja illustratsioonid toetavad õpilaste huvi matemaatika õppimise vastu.
Õpikut täiendavad Malle Saksa suureformaadilised töövihikud ning Aino Kaasiku kontrolltööd ja tunnikontrollid paberväljaandena. Veebikeskkonnas Opiq on sama väljaande digiversioon, kus iga teema lõpus on peatükk "Kordamine kontrolltööks". Selle peatüki ülesandekogus on ka digitaalsed kontrolltööd kolmes variandis, C on lihtsustatud variant. Tunnikontrollid on vastavates peatükkides jooksvalt ülesandekogus.
Nendele klassidele, kes eelistavad õppida digiõpikust Opiqus, pakume sinna juurde Opiqu töövihikut paberil.
Õpetajale suureks abiks tunni ettevalmistamisel ja tunni andmisel on e-tund.
Vaata lähemalt 4. klassi matemaatika e-tundi.