Praktilisest elust võetud ülesandeid nii suuliseks kui ka kirjalikuks lahendamiseks on erineva raskusastmega, arendamaks õpilaste arvutamisoskust ja loogilist mõtlemist. Õppeülesanded on valitud põhimõttel, et laps saaks kasutada erinevaid õpivõtteid: lünkade täitmine, rühmitamine, värvimine, põhjendamine, ühendamine. Lastele, kes naudivad matemaatikat rohkem kui õppekava nõuab, on mõeldud Matemaatika Klubi ülesanded.
Tööraamat on kujunduslikult pilkuköitev ja lapsesõbralik. Iga õppetunni juures on pildimaterjali, mis aitab õppeaine vastu huvi tekitada ning õppetööd emotsionaalseks ja mänguliseks muuta. Tööraamatu juurde saab kasutada geomeetriliste kujundite komplekti.
Tööraamatu kolmandat osa on retsenseerinud Kalju Kaasik ja Karen Kärtmann.
Õpetajamaterjal (töökavad, tundide ülesehitus, helifailid, videod, animatsioonid ja skeemid) asub e-tunnis.
Veebiõppekeskkonnas Opiq on sama väljaande digiõpik, mille õpetajale mõeldud ülesandekogus on veebis täidetavad hindelised tööd (alates 8. tööst kahes variandis A ja B, mis kattuvad paberväljaande töödega. Esimesed 7 tööd on vaid ühes variandis ning ei kattu paberväljaande töödega. Tunnikontrollid on vastava peatüki juures jooksvalt samuti ülesandekogus.