Töövihikus on vananenud tekstid välja vahetatud, harjutusi on tagasiside põhjal kas muudetud, asendatud või välja jäetud. Lisandunud on polüfunktsionaalseid ülesandeid ning tekstitööd. Tekstidel põhinevad ülesanded täidavad mitut eesmärki: nende põhjal saab tegelda keeleküsimustega, aga samal ajal arendada ka tekstitööoskusi. Tekstide valikul on silmas peetud seda, et need võimaldaksid arutelu, kujundaksid suhtumist, laiendaksid silmaringi.
Uuendusena on iga keelepeatüki lõppu lisatud kordamisharjutused, mis aitavad valmistuda kontrolltööks. Harjutuskontrolltööd sisaldavad ka lugemisülesannet.
Tekstiõpetuse peatüki võtab kokku lugemisülesanne, mis on seotud peatüki teemadega.
Töövihiku alguses ja lõpus on eneseanalüüsi tabel, mis suunab õpilast teadlikumalt õppima. Töövihiku lõpus on rühmatöö hindamislehed, mis täidetakse pärast õpiku kokkuvõtva töö lahendamist.
Töövihikut on retsenseerinud Liisi Piits ja Külli Semjonov.